hello solen :)

I Fredags när jag satt och tittade på facebook som man gör så många gånger per dag, regnet bara öste ner och det va blixt och dunder utanför, då såg jag att Mia lagt ut en bild på mockarutor, blev så himla sugen att jag tog mopeden och åkte ner till supermarket för att köpa ingredienser för att baka en liten kaka :)
Det är inte så lätt att hitta rätt här kan jag säga när allt står på grekiska och när inte butiksbiträdet inte fattar vad man menar, jag skulle ha florsocker till glasyren men fick vanligt mjöl. Den såg hur god ut som helst och Daniel tog en liten sked av de, kan säga att han fick en ganska rolig min :P haha men det fixade sig med att vi hedde i hur mkt socker som helst. Den blev riktigt god tillslut :)

Jobbet har gått lite bättre i veckan, skickade fyra par men eftersom två av dom köpte resor på hotellet så får jag räkna detta som 6 par :) Plus att när man haft två deals som det heter så får man tillbaka pengar för resan hit :)


Det har varit en regnig vecka här borta, det är först i dag som det har varit fint väder, så vi åkte till en strand som ligger ca 10-15 minuter bort, det va en riktigt fin strand faktiskt, den är stenig men det gör inte så mkt.
Det va inte så mkt folk så det va lugnt där och vattnet va fint :)





kolla in rumpan på randomgubben som går där brevid :P





Badade i havet för första gången här borta, det va inte varmt någonstans men det va skönt :)
Har även fått lite färg på magen i dag, den som inte har sett sol sen första veckan vi kom hit:P

Det blev grillat till middag i dag, blev en himla sen midda (ca kl 21) pga att vi va så länge på stranden och sedan har det varit lite tjarv med att vi inte har alla grejer hemma, typ som tändvätska, de kan ju vara rätt bra att ha va?:P haha


Hörs av nästa söndag :) puss och kram








Kommentarer
Postat av: p

värst vad danne spänner sig ;)

2011-05-29 @ 22:39:00
Postat av: p

värst vad danne spänner sig ;)

2011-05-29 @ 22:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0