uppdate v 3

Känner att jag inte har så mkt att berätta från förra veckan egentligen. Vi jobbade, satt nere på spot några kvällar och spelade lite kort och dart, hade en myskväll hemma där vi gjorde kladdkaka med jordgubbar och grädde, mums!

Annars så hände inte så himla mkt :P





Inte långt från vårat hus har vi hittat ett par igelkotteungar, dom är så himla söta, men mamman syns inte till så vi börjar undra om hon inte har blivit påkörd eller något. Hoppas att dom klarar sig ändå :)











Jag lovade ju även att jag skulle lägga ut lite mer bilder från samaria turen, vi har haft grymt dåligt internet hela veckan så har inte kunnat lägga upp några, men nu kommer de :)







Arbetsveckan har varit sådär, det är rätt lugnt med turister här nu, (blir bättre juni månad) men jag fick i alla fall två par att åka på tur, bättre än ingenting :) Nu är det en ny vecka och jag hoppas att det går lite bättre denna vecka, känns som man behöver lite pengar snart :P

Ska börja min hårdträning nu har jag tänkt, har gått upp en massa i vikt sen jag kom hit och äår inte ett dugg nöjd över detta!! Men om jag bara slutar med allt gotta som jag stoppar i mig varje dag och börjar träna igen så ska nog de här gå bra :)


Blir inte så mkt mer uppdate nu faktiskt, vi ses nästa vecka"
Saknar er där hemma!!
puss och kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0