andra veckan i kreta :)

I går fick vi börja jobba för första gången, vi fick följa med dom som har gjort detta några år och höra hur dom säger saker och ting, sen fick vi även försöka lite själva. Det gick bra, men man behöver lite träning;) Vet inte hur det kommer bli i morgon om vi ska gå själv. Tror nästan att jag ska de, annars tjänar jag ju inge pengar :P

 fick även en nice bränna på jobbet haha ;)

Blev utgång i går också, är lite annorlunda här, vi gick ner på baren halv tolv på kvällen och sedan gick jag vidare till ett dansställe, jag va inte hemma fören kl 5 i morse, så jag är lite sliten i dag ;)

Tisdag: då jag ute på min första springtur, det gick ganska bra men man känner ju att konditionen knappt existerar haha ;) Vi spelade även lite beachvollyboll sen dagen så på onsdag kunde jag knappt röra mig för att jag hade träningsvärk typ överallt :P
Vi va in till rethymnon och köpte boxarmizar också så nu kan vi även träna lite boxercise :) 


I torsdags va vi på vandringen, blev lite längre än va vi tänkt.
vi gick upp vi fyra på morgonen och åt lite frukost och så, kl 05,05 åkte bussen iväg.
Den resan trodde vi skulle ta ca 1 timme, men det visade sig att den tog 3 timmar.
När vi äntligen kom upp på berget så va det jätte fin utsikt

 

vädret va inte det bästa där dock men underdagen fick vi  se lite sol i alla fall :)


sammanfattning va vandringen:   fin utsikt, mäktiga berg, stenig och ont i stortårna så att jag trodde jag skulle avlida. Tycker att det va en lite för lång vandring, för man va lite mättad efter halva, men jag tror att om jag inte hade haft ont i fötterna så skulle jag ha kunnat njuta mer av vandringen :)







(mitt internet är inte de bästa så ska försöka lägga upp lite mer bilder i veckan)


FREDAGEN DEN 13
Den dagen började ju bra, egentligen tror jag inte på sånt men man kan ju börja undra.
PÅ väg ner till kontoret för att skriva på dom sista papprena för jobbet så kör en kärring rakt ut i vägen och vi hade inte en chans att bromsa. Vi flög rakt in i förarrutan och sedan ner i asfalten.
Men vi hade verkligen tur för det kunde ha gått mkt mkt sämre än va de gjorde. Dom enda skaderna jag har är blåmärken på båda knäna och lite skrapsår på vaderna. Men danne därimot kom inte undan lika lindrit.
Han har blåa händer, ond axel och en massa skrapsår. Han va en bra krockkudde haha:P
Ne men vi lever och de är ju huvudsaken :)


Ja de va lite info om vad som har hänt denna vecka, kommer som sagt att lägga upp mer bilder senare:)
puss och kram vi hörs snart igen!


Kommentarer
Postat av: Hazel

Snygg bränna på fötterna hörredu ;)



Ja det var skönt att inte behöva ha en dunkande hängmus i flera dagar efter :P

Ja det ska bli kul när vi äntligen får träffas igen...om ca 100 år känns det som :S Men hur går allting med jobbet då? Är det som du hade tänkt dig och tjänar ni bra ? Puss

2011-05-20 @ 16:00:39
URL: http://hastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0