:)

I onsdags bestämde jag mig för att jag inte ville jobba med det här jobbet, det ger mig inte det jag vill och jag känner mig inte glad när jag går dit. Så jag tog ledigt resten av veckan, och jag tror inte att  jag kommer gå dit i morgon heller men det låter jag vara osagt. Det finns kanske ett bartender jobb på remember ( en restaurang här i platanes) ska nog gå dit och höra va det är för lön och vilka tider man ska jobba och så. Känns som att den närmsta framtiden är lite ovis men snart kommer jag veta vad jag vill göra :)

Dagarna jag har varit ledig har jag solat och bara tagit de lugnt, i går tog jag e långpromenad in till rethymnon, det tar ca 1,5 h att gå dit, det är där inne gänget jobbar, tänkte att jag skulle få lite sällskap :P
I dag kom petra hit och det känns ju skönt, då vet jag att jag inte kommer vara helt ensam i veckan i alla fall :P

gjorde en välkommsshot till henne, blev en galliano :P 





I tisdags tog vi en liten grillkväll nere på stranden, drack lite öl/cider och bara njöt :)





Har fixat en snygg frilla till danne





I söndags drog vi till samma strand som vi va på förra söndagen, men vi va lite mer folk den här gången :)
jag provade även att snorkla, det va fränt! i början fick jag lite panik för att det inte kändes som att jag fick någon luft men det gick över på bara några minuter :) Överväger faktiskt att ta dykarcertifikatet senare i år :P






Killarna hoppade från klippan igen, fattar inte hur dom vågar,
skulle nog ha grinat typ 5 gånger innan jag skulle våga ta klivet ut :P




Såhär går det när man inte gått och lagt sig på natten utan åker direkt till stranden för att sova ;) haha
Det va ganska roligt när hon vakna och fick en spegel framför sig, hon va för trött för att ens reagera och somnade om igen :P






ÅÅÅ så dom har saknat varann, MYS!! :)




Det bästa som va under hela veckan va i lördags när petra levererade dessa söta lappar till mig, blev hur glad som helst och alldeles varm innombords, tack tjejer!! <3











Eftersom vårat internet är så opålitligt här så har jag inte haft tillgång till det fören nu denna tisdagsmorgon, men bättre sent än aldrig :)

Puss och Kram ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0