.

I går va vi til ett ställe som heter kournas lake. Det är en liten sötvattenssjö som ligger ca 3 mil från oss.
Vi körde moppe dit och det va inte så trevligt på dit vägen kan jag säga, blåste jätte mkt så det kändes som man man skulle köra omkull helatiden. När vi väl va framme så satte vi oss för att äta lite lunch, och sedan hyrde vi trampbåtar. Va en riktigt skön dag!! jag höll btw på att drunka nästan, skulle hoppa från båten och i luften kunde jag inte bestämma mig om jag skulle dyka eller hoppa med fötterna före så jag hoppade i som en liten krok. Fick sedan ett skrattanfall i vattnet och kallsup på kallsup :P tror inte att jag såg så smart ut ;) Tur att det inte va saltvatten för då hade jag nog inte pallat kallsuparna :) haha






Vi fick se en liten sköldpadda där, dom säger att det brukar vara ganska många men vi va där så sent på eftermiddagen så dom låg i buskarna och tryckte. Vi såg även en orm också men den fick jag inte så bra bild på :P













Sent i går kväll kom Alex oxh Petra hem men lite jordgubbar och grädde, sommarkänsla på den :)






Kort bild inlägg blev det :) puss och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0