En löjlig tjej ;)

I dag har jag varit med Ann ute på stan och gjort lite ärenden :)
vi va först på sk på möbler och hittade hur mkt fint som helst, jag hittade en tvbänk, tvbord, vardagsrums lampa och lampor till fönstren ;) men allt som allt blev det runt 8000 kr så jag tror inte att det blir av :P men tvbänken ska jag försöka övertala Ronnie om att vi ska köpa i alla fall ;)
Ann va ute efter en soffa, vi hittade några fina men jag tror inte att hon ska köpa dom :P
vi va sedan på jysk dollar och till sist Puls ;) På Puls hittade Ann ett runt köksbord som hon köpte, blir bra tills vidare i hennes lägenhet :) jag hittade mig en blomma att ha på bordet, blev jätte fint, ni kan se den på bilden där nere :)
Jag har kännt mig små sjuk nu i två dagar och i dag känner jag mig jätte svag, när vi va ute på stan så blev jag jätte trött i benen, precis som att jag inte fick nog med syre till dom, men ska äta en massa C-vitaminer nu så att jag kanske blir frisk fortare :)

Till middag hade jag planerat att göra biffar och klyftpotatis med brocolli till.
Det första som hände när jag bärjade laga mat var att jag skar mig!!! skulle dela löken mitt i tu och kniven slant rakt in i mitt finger i stället, och ska säga er att jag är en riktigt fegis när det gäller mig själv och blod, jag vågade inte ens titta utan sprang över till syrran helt kallsvettig, syrran va inte hemma så Cristian fick blåstra om mig.. Sedan gick jag in till mig och la mig i soffan.. Det tog hela 40 min innan jag va helt okej igen!! alltså de är inte normalt haha.  Men tillslut när jag kände mig bra igen så kunde jag göra klart biffarna och resten av maten :)
Så här såg det ut, smarrigt va? :)


 

Ska gå och duscha nu och sedan ringa till Anna för att höra vad vi ska hitta på i kväll ;)
Puss och kram!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0