:)

jag mamma och pappa har varit på två husvisningar nu vid 16.00  båda va borta vi norrmalm och norräng  ( jag inte den bästa på att avgöra där gränsen mellan dessa går :P)

om ni undrar.. vi ska inte köpa hus precis nu, jag är bara ute och kollar för att det är kul och för att få lite erfarenhet av att kolla på hus;)  det första hus vi kollade på va ett stort tvåvåningshus, de va ett riktigt ruckel, va massa jobb på det men det va en jätte stor går och tror nog att man kan få det riktigt fint om man lägger ner mkt tid och mkt pengar på de ;)
Det andra huset va mkt fräschare men jag tycker att det va lite litet och gården va inte den bästa heller..
Kommer nog inte att  bli lätt att hitta ett hus som man är nöjd med, man får nog inte ha allt för höga krav, vad vet jag :P
Hellst av allt skulle jag nog vilja bygga ett hus på Nydala eller att man fick riva alla hus som står på vintervägen och bygga ett hus till sig själv där :P haha



I helgen ska vi upp till fjälls igen för att kolla på en stuga men Ronnies föräldrar, vi åker vid åtta på morgonen och jag måste vara tillbaka i stan till kl 17 då jag börjar jobba igen :P blir en hektisk dag men det är det nog värt om man hittar sig en fjällstuga som man tycker om :)

I dag va jag och ronnie och stor handlade, det blev 700 kr, men det va det värt! har varit så himla less på att fara och handla varje gång man skulle göra mat. Men nu är frysen och kylen fyll av god mat :)




Till middag blev det kassler och potatis men lite bea till ;)


puss och kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0