myshelg

hinner inte skriva så mkt på helgerna som ni ser så jag sammanfattar som jag gjorde förra helgen ;)


Har varit en riktigt bra helg, känns som att jag hunnit med mkt :)
I fredagas va jag, Anna, Sandra och Ann tillsammans och åt tacos, bakade en kladdkaka och såg på Idol =) en riktigt mys kväll blev det!
I går så gjorde jag inte speciellt mkt på dagen, softade mest och pillade lite på mitt projekt, som förhoppningsvis är klart i morgon, behöver bara köpa en liten sak till och sedan ska jag lägga upp lite bilder :D
Kvällen tillbringades hemma hos fam, Göransson tillsammans med mina föräldrar närvarande.
Till middag åt vi grillat, och jag bestämde mig för att göra en lite annorlunda grillning denna gång. Kommer ni ihåg för någon vecka sen då jag gjorde fläskytterfilé till middag? ja i alla fall så gjorde jag detta på grillen i stället för ugnen. ( i fläskytterfilén så lägger man flödeost, soltorkade tomater och lite paprika) blev riktigt lyckat, och så hade Ingela gjort en god potatisgratäng till :)
Efterrätten var gudomlig, som vi fick cheesecake men hallon och blåbär till. Är helt såld på cheescake! ;) 




Efter middagen så badade vi i deras utepool och drack lite cider :)
Självklart blev det sedan singstar nere i källaren innan vi slutade kvällen på hotellet, men då hade mina föräldrar åkt hem, tror inte att dom tycker att det är så kul på hotellet haha :P

I dag söndag så har det varit en softar dag, har varit förbi hos min mammi och pappi en sväng och sedan ronnies där vi skulle hämta våran bil. Men den fick vi inte med oss hem då den vägrade att starta och sedan fick slut på batteri också, ÄLSKAR den bilen!! :) (för er som inte fattade så va detta ironi :P)
Till middag blev det en kebabrulle på Renmarkspizzan, med Greger, Öjje, Conny och älsklingen :)
Blir nog inte så mkt mer gjort i kväll, förutom lite plockande i lägenheten och se en film :P


Ang valet så tror jag att jag har bestämt mig för vilket parti jag ska välja, men jag vet egentligen inte varför men det känns rätt :P Så man kanske borde fara å göra de i morgon eller så :P Jobbar ju bara mellan 8-13 i morgon, sedan är jag ledig till på lördag, vad jag vet i alla fall =) I morgon kväll ska jag och hazel äta middag ihop och snacka lite skit :P

Puss och kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0