PysselDoris :)

Nu är jag äntligen klar med lampan och har även sytt ett par fina kuddar att ha i soffan, är himla nöjd :D

I går var jag hemma hos Hazel och åt middag med henne, Sofie och Anna. Blev en god thaigryta med fullkornspasta och sallad :) kl åtta hade vi möte på jobbet så var tvungen att åka dit en sväng, vid halv elva va det slut och då åkte jag förbi hemma hos mamma och pappa för att göra klart det sista på lampan och sedan ta den hem ;)
















Blev även inspirerad att göra en liten ängel efter att jag varit in på Sandbergstyger :P
Kanske ska köpa en där sedan, det är kvinnor i Afrika som tillverkat dom och nu lever dom på de :) Tänk att något så litet kan göra något så bra för människor :)






Puss och kram!




Kommentarer
Postat av: hazel

Va duktig du är ulla! Kan man anlita dig till sånna uppdrag?;-) haha

2010-09-14 @ 19:09:08
Postat av: Elaine

kom till mig med å fixa :)

2010-09-14 @ 22:20:26
Postat av: anna

det blev jätte snyggt! vad duktig du är :)

2010-09-14 @ 22:59:07
Postat av: Jessica

Håller med föregående talare, jätte snygga prylar du gjort! :)

2010-09-25 @ 12:56:25
URL: http://jessicahallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0