no more pain!

Hade ju köpt dom nya reebook easy tone skorna och har haft så himla ont i höger foten när jag gått med dom, och i dag bestämde jag mig för att gå in på Sporthuset och kolla vad det är för fel. Det visade sig att jag hade punka på dom haha :P Låter ju helknäppt men det är ju två luftkuddar under dom och när man går så ska luften skickas från den ena kudden till den andra, men nu var det hål i den som va fram och det är därför jag har haft den där brännande känslan under foten, har ju inte fått ngt stöd när jag har gått.
Men som tur va fick jag helt nya, så nu måste jag ju nästan gå ut och testa dom. Lite tråkigt väder för det i dag dock :/

Va på Lernia med grabbarna och gregers Anna och åt lite lunch, det fick bli viltskav och potatis i dag, dom andra åt pannkaka, men jag känner att jag inte riktigt vill betala 75 kr för att gå och äta pannkaka faktiskt :P

Har varit och köpt lite material till en ny lampskärm nu, men jag får se om det bli bra eller inte :P Blir samma tyg som på den lampa som jag gjorde nu sist eftersom jag hade en liten bit kvar av den här hemma ;)
Kommer upp en bild sedan om den blir bra :P


puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0