Lite smått ont..

Andra passet på gymmet är avverkat, jag känner mig väldigt mör just nu :P
Hoppas att det går bra i kväll på kursen även fast jag har så himla ont i bröstmusklerna ;)
Ska åka ner till korpen senare i veckan och höra varför dom har tagit bort box från sitt program, vill verkligen träna de NU!!


Nu har dert börja hända något på våran gård, i morse när jag åkte till jobbet så stod det en stor grävskopa utanför dörren, tänkte bara va tusan är de här, men nu har dom börjat gräva upp grunden på det nerbrända huset. hoppas att dom gör bort det här nu i dag och i morgon, och att det inte tar så himla lång tid som det andra har gjort.. Vi behöver snart våra motorvärmare, för i morse när jag cyklade till jobbet var det 4 grader, bara på med vantarna :P







Vi hörs senare, puss och kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0