lite duktig är jag allt...

I morse hände någt mkt ovanligt, det var JAG som gick upp före ronnie och det var JAG som sa åt honom  att gå upp :P tror detta har hänt typ 1 gång på två år haha ;) har varit ovanligt pigg på morgonen denna veckan, men har gått och lagt mig före elva också :P får väl börja inse att man inte kan vara uppe till halv ett natten före man ska börja kl 7-8. Har blivit gammal ;)

Vi gick i alla fall upp tjugo över nio och åt lite frukost tillsammans, började jobba kl elva. Mamma ringde mig på jobbet och sa att vi hade fått massa abborar som vi va tvungna att ta hand om, ska få panerad abborre av mammsen!! :)
Men fy va de va mkt fisk, syrran rensade 15 st och mamma gav bort 18 till en väninna, fattar inte varför karl ska ge bort så mkt fisk för!!
Men nu får jag ju i alla fall äta riktigt god mat :)








Skulle ju ut och gå med Ann och Sandra i kväll men när jag ringde så satt dom och såg på sex and the city i stället så det blev ingen promenad i kväll, jag ska över till Ann i morgon kl 10 så att vi får ta en promenad då i stället :)
I natt åker ju Emelie ner till sthlm, Du är så himla duktig som ska springa gumman!! lycka till :D

Ska slappa och se lite på tv nu innan jag ska lägga mig, sov så gott!!
Puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0