länge sen

oj nu var det länge sen jag skrev :P
I söndags va vi ju i alla fall och tittade på stuga uppe i ström :)
Blev ganska nöjda av det vi såg, kommer vara en gård på 4000 kvadrat, så jag och ronnie kan bygga en egen stuga om något år :P Alltid skönt att ha något eget sedan när man blir en familj :)
Kom hem lite för sent, började kl fem och va hemma typ 5 över och for snabbt iväg och röstade innan jag va på jobbet, va väl där kring tjugo över ungefär..
Men det va lugnt för det va inte så mkt folk på jobbet just precis då :)
Kvällen gick fort, skulle sedan tillbaka kl 8 morgonen efter och jobbade till 13. Sen hade jag Ann och chefen ett litet möte då vi gick igenom lite som man ska veta när man börjar jobba där=)
I dag gjorde ju Ann sin första dag på stället ska ringa henne i morgon och höra hur det gick. Vi ska även jobba ihop på Fredag :)

I morgon blir det en rolig dag, jobbar mellan 8-13 sen ska jag försöka träna lite och kl 17 ska jag vara på hotellet och lära mig massa :D hoppas att det blir en givande kväll, första kurserna brukar ju dock vara mest genomgångar, men jag tänkte när det är 3 timmar kanske man hinner med något annat också :)

Just nu efterlyser jag en massagebänk, behöver ha den när jag ska träna här hemma dom kommande 10 veckorna, så om det är någon som har en säg gärna till :)

I morse var jag på gymmet för första gången på jag vet inte hur länge, körde hårt på överkroppen så i morgon lär det väl kännas som att jag är överkörd eller ngt :P Jag och Sandra har ju hittat en prommisrutt som känns bra, tar ca 1 och en halv timme men känns inte att man är ute så länge :) Fick en blåsa på tån i går så jag tänkte att jag skulle skippa att gå i dag, men jag ångrar mig nästan, vill ut!! :P Nu är det lite sent för de så det får bli i morgon i stället :) Jag och Ronnie tog sedan och städade lägenheten i dag, vet blev så fint och nybäddat i sängen är det också, kommer bli skönt att lägga sig :)
I kväll var jag med Anna panna och tittade på idol och hon bjöd på en jätte god kaka, tack så mkt darling :)


Skriver och berättar om hur det gick på kursen i morgon :)
Puss och kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0