Jippie!! :)

YES!!! äntligen ska jag börja utbilda mig och det känns så himla skönt att det händer någonting och att jag kommer mig lite frammåt :)


Kommer att vara på Spa och utbilda mig med en grupp varje ons i tio veckor framöver nu, och det som va bra var att det inte kommer vara dyrt heller, så jag behöver inte bry mig om det heller :)


I kursen kommer det även att ingå lite idrottsmassage, så jag får lära mig lite om hur man ska massera en Hockey-fotbolls-basket spelare och det är ju ett stort plus det också. Nu när Ronnie har börjat med hockeyn igen så kan jag ju hjälpa honom lite när han får ont :)

Mina vänner, nu kommer jag behöva träna lite, och jag vet ju att det är många som blir glada då :P hihi




Puss och kram



Svar på kommentar:  Lina, ja kanske de ;)  är nog mest estetisk när det gäller att sy :P hihi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0