Idol och mys

kom just hem från Hazel, vi tjejer har sett Idol och ätit fruktsallad och glass :) Tack så mkt Hazel de va jätte gott!




Sen tro det eller ej så satt vi och kollade på en politisk dabatt :) är ganska intressant när man väl sätter sig ner och lyssnar på vad dom säger och man borde ha gjort det mkt mkt mer än vad man har gjort inför valet.
Men man får väl ta det om fyra år istället då :P ska ialla fall försöka ta mig ner på stan i morgon och rösta lite, har sagt det i flera dagar nu men i morgon ska de banne mig bli av ;)

Har fått låna några gardiner av mamma i dag som kanske kommer passa lite bättre till lampan och dom nya kuddarna, men måste få titta lite mer på dom innan jag bestämmer mig om jag ska ha dom eller inte :P
Vill verkligen ha dom gardiner som jag hittade på Sandbergs tyger, varför kan dom inte kosta lite mindre eller att bättre upp varför kan jag inte vara rik :P hihi

I dag ringde dom från postkodmiljonären, dom ska ha grannyra nu i okt och frågade om jag inte skulle köpa två extra lotter, det är ju ändå 90 miljoner i potten, hakade på de, är ju bara 300 kr extra just denna månad, sedan fick jag säga upp dom två om jag ville, så nu har jag 3 st, tänk om jag vinner!! :)
Man vet ju aldrig, under har ju skett :P det som är bra är att jag vet att syrran också har en lott så om jag vinner så vinner hon också, och då kan vi vara glada tillsammans =)





Jag tror att jag skrev förut att jag och Ronnie va på hotellet och köpte en lampa när dom hade utförsäljning.
Det är en skit cool lampa men jag har ingen lamp skärm till den, för den va lite trasig så jag förstörde den helt :P haha
Så nu funderar jag på vad jag ska göra för lampskärm till den, om jag ska göra den själv eller om jag kan hitta någon på en affär. Synd bara att lampor ska vara så &(%(/&%¤ dyra, fattar inte varför egentligen!!
Men det får nog bli nästa projekt, eller jag har det och vårat proppskåp att göra.
Ska prata med pappas jobbarkompis om han kan göra proppskåpet åt oss, för jag vet inte om jag har tid och ork att göra de ;)

Sov gott och ännu en gång jätte kul att det är så många som är inne och läser min blogg, det blir mkt roligare att skriva :)
Puss och kram!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0