helgen som varit

Har inte skrivit något i helgen, så ska sammanfatta lite ':)
Fredag kväll efter jobbet så ringde jag till Annsan och vi såg en film hemma hos mig, det blev

"the men who stare at goats" 
jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den här filmen, den va speciell haha ;)
på Lördagen hade jag och Ronnie en mys dag :) jag köpte även ett par nya skor,
föll för reklamen så det fick bli Reebooks easytone skor :)



 

Var ute och gick med dom i ca 40 min och hade så jävla ont i fötterna efter de, men det är ju bara en vane sak, hoppas att dom fungerar så att man får lite hjälp att träna rumpa haha ;)
Vi va förbi på hotellet där dom hade lite utförsäljning av stolar, sängar m.m och jag hittade mig en himla cool lampa, ska lägga upp en bild på den sen, men måste bara fixa till skärmen på den före :P
På kvällen åkte jag och Ronnie till Alex och såg film med gänget. Denna dag blev det en mkt bättre film, den kan jag ju rekommendera i alla fall :P

"The Expendables"




om man gillar action så tycker man om en sån här film :)

I dag har vi varit och tittat på när Micke har kört lite cross, blev en hel del bra bilder faktiskt :)





Ne nu ska jag göra lite mat och sedan dra mig i väg till jobbet, i morgon är jag äntligen ledig ;)


Puss och Kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0