denna akassa..

Fick ett brev av akassan i dag att jag har 4 veckor på mig att skicka in ett papper till dom som har en behandlingstid på 5 månader i Norge, låter som jag har stora chanser att få några pengar av dom va ?
Ska ringa dom på måndag direkt när jag vaknar, för dom hade ju självklart stängt för helgen när jag fick brevet.
Börjar bli så himla less på att vänta på alla dess papper och beslut!!


I kväll ska jag jobba mellan 17-22, känns inte speciellt jobbigt med tanke på att jag varit ledig hela veckan och kommar vara ledig i morgon också :P
Var på jobbet i dag och pantade en massa burkar som fanns där, sen va jag och köpte en wrapmaster också (också till jobbet, har en hemma redan), dom är ju hur bra som helst, så slipper man att trassla med plastfoliet :)

Nu ska jag snart göra mig lite mat innan jag ska dra mig iväg till jobbet :)


Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0