dåliga nyheter..

Nu har vi varit upp till ström, igen, för att kolla upp grunden som vi var lite osäkra på. Hade med oss en kille från svansele som skulle hjälpa oss att kolla. Det visade sig att man måste göra om hela grunden på huset, så det va ju inte alls de nyheter som vi ville ha.. Så nu har vi lagt ett lägre bud på de och så får vi se vad som händer :(
VILL HA EN STUGA I FJÄLLEN.nu

I lördags hade vi ju tjejkväll hemma hos ann för att fira Sandra som jag berättade i förra inlägget :)
Det va jätte trevligt, vi åt entrecote och potatisgratäng som vi köpte på ICA norrmalm, och sedan spelade vi pratmakarna och Just dance :)
Det slutade självklart på hotellet som vanligt, hade kul den första timmen men alla var less där vi ett halv två och då drog vi hem :P Börjar man bli gammal eller är det bara hotellet som är urtråkigt ?:P

I kväll blir det andra träffen på hotellet, ska bli himla kul att få fortsätta lära sig. Nu har jag masserat 5 stycken och efter denna träff behöver jag 5 till försökskaniner :P I kväll blir det nacke, vi får se om vi hinner ngt mer också :)



Kommentarer
Postat av: Elaine

Ja ställer gärna upp så du vet :]

2010-09-29 @ 20:28:34
Postat av: Annapanna

JAG VILL! :D

2010-09-29 @ 21:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0