Veckan som varit!

Måndag var jag till umeå och shoppade loss lite, skulle ju egentligen spara en massa pengar man jag föll för frestelsen och får väl spara en måndag extra till den där skotern som jag vill köpa ;)
Har i alla fall fått med mig en massa nya underbara kläder hem :)
Tack till Mia som följde med mig dit och sprang i alla butiker med mig :P
Under dagen så fick jag sms om att jag behövdes på statoil under kvällen, så kl sju skulle jag vara på stationen för att jobba till kl tio, blev ett kort pass men alla timmar behövs :)

Tisdag morgon drog 6 stycken av statoilcrew iväg på en personalfest, vi åkte till Östersund.
När vi kom fram kl tolv på dagen så var även vilhelminas personal där och det blev en dag full av tävling :P
Det började med gocart, sedan lite boda borg, Laserdome mera boda borg och så fick vi köra en 148m lång bilbana. Var hur kul dag som helst, på kvällen fick vi tacos till middag och sedan va festen igång :P
Kan verkligen rekommendera detta ställe, bra för ett gäng kompisar som verkligen vill ha en kul dag!

Vi va hemma ungefär vi tre på onsdagen, lagom slitna, va glad att det inte va jag som skulle jobba kvällen :P
Jag va istället på min kurs på hotellet, vi hade kunder denna dag, de va en bra erfarenhet att få ta emot en kund på riktigt :) Det nya som vi fick lära oss den kvällen va rumpan, Så nu kan jag från huvudet ner till rumpan :)
Det som är kvar nu är benen, fötterna och armarna :)

I kväll har jag varit med Annsan, masserade henne och sedan tittade vi på lite tv :)
Nu har min älskling kommit hem så har inte tid att skriva mera.


PUSS och KRAM!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0