trött trött trött..

har varit som en zombi hela dagen i dag. Tog mig knappt upp ur sängen i morse när vi skulle fika. Sedan rykte jag upp mig lite och förlja med ronnie ut och åkte lite bil. När vi kom hem igen så åkte ronnie på jobbet och jag la mig på soffan och va död till halv fyra. Nu känns det lite bättre i alla fall. Kan inte fatta hur man kan vara så trött.. Kunde bara inte hålla upp ögonen, jag till och med drömde att jag va trött, va handlar de om ?:P haha

I helgen så hade jag ett möte med en återförsäljare av artistry eller egentligen www.amway.se
Han vill att jag ska börja sälja det också.. Håller på att kolla upp det, tror att det blir så att jag ska göra de. Vill bara testa lite mer grejer som jag har fått med mig hem och kolla upp hur mkt allt kostar ;)
Är det någon som är intressarad är det bara att höra av sig, det är hudvård och smink som jag kommer sälja :)


I går kväll efter jobbat så masserade jag pappa och sedan gjorde vi mat tillsammans med syster, blev kottletter och potatis gräddsås:)
sedan åkte jag hem till Hazel och fick en kanelbulle och saft :P
Va då jätte trött också så det blev en tidig kväl ;)
Kan bara gissa med det är nog helgen som har satt sina spår, slutade 4 på fredag och 05,30 på lördagen och det va hur mkt folk som helst inne på Statoil för att äta mat, men kvällarna gick fort i alla fall :P

Har fått mitt schema för vintern nu, känns himla bra, den enda helg som jag jobbar då det händer något är julhelgen, men jag är ju ledig på nyår då vi ska upp till hemavan ett helt gäng :) kommer bli super kul!!


puss och kram







Kommentarer
Postat av: Elaine

Kung med hemavan :) Att vi ses där kan ja lova :P

2010-10-05 @ 19:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0