ledig :)

har varit skönt att vara ledig i dag, men har varit så himla seg, plus att jag va tvungen att bli förbannad på akassan i dag igen!! undra hur många gånger som ha gjort mig irriterad under denna tid. nästa månad har det gått ett år sedan jag började tjafsa med dom. Inte normalt alltså.

Äsch nu lämnar vi de.. Har fikat med Hazel och Sofie i dag och sen har jag varit på dollar en sväng och nu är jag just hemkommen från massagekursen, nu kan jag massera hela benen också. Vi har lärt oss så mkt att jag kan stå och massera i två timmar utan att jag får slut på grepp, bra va? :) inte för att jag skullle vilja stå så länge och jobba men jag kan :P

Sedan ska jag ju börja sälja barnkläder och mamma kläder också. Så nu behöver jag värdinnor som kan bjuda hem lite folk åt mig :) Kläderna är ekologiska och är av mycket bra kvallite, kommer ha en visningskollektion hemma så man får känna och prova kläderna. Dessutom är dom i jätte fina färger och mönster också.
Hör av er till mig om ni är sugna på att ha ett party.
(kläderna kommer från www.blingo.se )

Nu väntar jag bara på att Greys anatomy ska börja och sedan på att älsklingen ska komma hem :)
I dag har vi varit ihop i 7 och ett halvt år!! :P ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0