hoho :P

vi var och besiktade bilen i går morse innan jag skulle på jobbet, gick inte så bra, vi fick inte ens köra från platsen haha :P men något som va bra var att det bara är bromsarna att fixa på bilen så det är inte så svårt :) förhoppnigsvis inte så dyrt heller.

I dag va vi förbi ¨på expert och pratade med Ronnies pappa. Blev inte så goda nyheter om stugan :/
Det är inte norrmans #%&¤% som är intresserad av stugan också.. Så vi får väl se hur detta slutar, vi vet ingenting fören den 17, så det är lång väntan.'
I dag har jag jobbat mellan 11-21.. Är så himla slö, och har ont i axlarna/nacken också... det började i helgen när jag jobbade som mest och har varit hela veckan, trodde att det skulle bli bättre efter massagen i går men det kom tillbaka :/ men tror nog att det bara beror på att jag är spänd och har jobbat lite fel, så det hjälper nog med lite stretch skulle jag tro :)


Trodde att det skulle vara någon som ville ha några fina skor men ännu är det ingen som hört av sig, hoppas att det ändras snart ;)


Puss och kram på er!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0