Trött flicka i går

I går va jag på massagekursen och såg film hemma hos Ida men sov igenom båda två, fattar inte hur jag kunde vara så himla trött, det gick inte att hålla upp ögonen dom va så himla tunga.. Jobbigt som fan när det är sådär.
Sorry ida och Alex att jag inte va mer social men det gick bara inte, vi får ta igen det en annan kväll :)

Nu sitter jag och tittar på när Ronnie och Greger spelar x-box. Måste säga att dom är verkligen nördar, Greger sitter hemma hos sig och Ronnie här och så pratar dom via headset!! :P Jag sa det när dom börja prata om att dom skulle göra såhär att jag bara skulle skrika NÖRD när dom gjorde de, och jag höll mitt ord :P haha¨

Idag ska vi på Lernia och äta lunch, killarna ska äta pannkakor men jag tror att jag väljer det andra alternativet:P
Ikväll ska jag jobba, har det passet och i morgon mellan 06,45-14,45 sen har jag HELG :D
det har varit lite prat om att vi ska fara och se Harry Potter på Lördag men jag vet inte om det blivit bestämt ännu, Ann?;)  OM vi åker på lördag så ska jag nog passa på att köpa lite julklappar.
Älskar att köpa julklappar, och sedan få slå in dom sådär fint :)
I år ska syster ha julen, tyvärr så jobbar hon till kl halv fem och jag börjar kl nio på kvällen så det blir en kort jul men man får göra det bästa av situationen :)

Puss och kram på er, nu ska jag på stan innan lunchen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0