söndag eftermiddag :)

Har haft min andra blingovisning, gick riktigt bra och fick sålt mkt :)
Tack syster yster som hade visnignen hemma hos sig =)


Känns så roligt att man hittat något som man tycker är roligt att hålla på med :)
Har fått 5 visningar i januari/februari, och det känns ju riktigt roligt de också, då några kollektionen kommer ut och allt.


I Fredags hade jag och Ann mys, vi tittade på film (eller Ann gjorde jag sov tyvärr) va
A nightmare on Elm street




Ska se om den med Ronnie i kväll så att jag har sett den också :P



Lördag så tänkte jag och Ann åka till Umeå för att se på Harry Potter och shoppa lite julklappar, men när vi kollade om det fanns några ´biljetter kvar så ändrade vi oss ganska snabbt, eftersom det bara fanns platser utspridda och ingen som va brevid varandra. Så vi ska åka en annan dag här före jul :)
Vi valde istället att åka till Malå, Ronnie skulle vara med och spela hockey och så skulle vi hälsa på Anns föräldrar.
Men det blev inte riktigt som vi hade tänkte oss.. För i all hast så tankade jag i BENSIN i våran diesel bil!!!!
INTE BRA ALLTSÅ, så bilen stannade på Ruskträsk. Ringde i panik till min bror och sa att jag hade förstört bilen, men efter ett tag fick jag lugna mig då jag fick redan på att det inte va så farligt som jag trodde, det är värre om man tankar diesel i en bensinare. Men det blev en dyr resa till Malå eftersom jag va tvungen att tanka bilen full för att späda ut det hela... dock är jag ju glad att jag kom så lidrigt undan, kunde ju ha förstört en massa delar i stället.

Vi kom fram till Malå så att vi kunde se sista peridnen av matchen men det va inte så mkt att se då LSE förlorade med 5-2. Men vi fick en jätte god midda hemma hos Anns föräldrar som gjorde de värt resan :)



Nu ska jag iväg och hämta upp några pizzor och sedan vidare hem till Greger och Anna där vi ska äta upp dom :)

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0