Fasionshow, maskerad, sundsvall

Ja det är de jag har hunnit med i helgen, varit effektiv som attan!:P

Fasionshowen va rikgit rolig och lyckad blev den verkligen! Här är lite bilder därifrån :)























På Lördagen blev jag bjuden på maskeradfest på bångvägen 58, med Ann, Elin, Lisa, Sandra och massa andra =)











Söndagen, Kl 7 på morgonen så åkte jag, syster, Cristian och Jimmy ner till Sundsvall för att skjusta Jimmy till sin mamma och för att springa lite på IKEA samtidigt =) blev en lååååång dag,  vi va hemma halv tolv på natten. Jag köpte fyra sängar med madrasser och ljus till Ronnies föräldrar och ett Tvbord till oss:) Självklart ville ju vi sätta upp det när jag kom hem också, så klockan hann bli halv fyra innan vi la oss i sängen för att sova lite.  Det blev jätte fint med bordet, nu får se det nästa helg när ni kommer på festen ;)



Nu ska jag gå och duscha och äta lite lunch tänkte jag. Ronnie ska iväg och troligtvis köpa en skoter i dag, får se om jag orkar följa med på de. Börjar jobba kl 21 i kväll. Jobbar natt till Torsdag morgon så kommer nog inte vara så social dessa dagar. Men hör gärna av er på eftermiddagarna om ni vill hitta på något mina söta vänner :)


Puss och kram




Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh vad synd att jag missade fasionshowen! Verkar ha varit en lyckad kväll! :)



2010-11-01 @ 20:36:37
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0