dålig uppdate

har verkligen inte legat i här på bloggen nu på sistonde, men känns som att jag har haft så mkt annat att göra.


Vi har haft halloweenparty här hemma i lägenheten och det blev verkligen lyckat, tänkte bara lägga in en bild på mig och Ronnies utklädnader, resten kan ni kolla in på Ronnies facebook om ni inte redan sett dom :)

Filmen Octane Unit III visades på festen också, Ronnie ha gjort ett skitbra jobb med att klippa ihop den filmen, bubben är så duktig! :)♥  Va kul att all på festen satte sig ner och såg filmen också så att det inte va några som dissade, vi va 22 stycken som satt framför tv :P  Sedan joinade det fler folk till festen och va va över 30 pers innan slutet, mycket roligt och detta ska bli en tradition :)
Kvällen avslutades på hotellet, måste säga att jag blev riktgit besviken på att dom inte hade något 1 pris i år, dom hade 10 priser i dörren, va handla de om?!!! Ne skärpning till nästa år hotellet!

I helgen
har jag inte hinnit med allt för mkt känns det som, har jobbat natt så man sover ju till fyra på eftermiddagen och börjar kl 21 igen så det är inte så mkt tid över till något annat än att äta middag och slappa :)
Men på Fredagen blev vi bjudna på middag hemma hos Greger och Anna, fick en god fläskfilégryta med bandspagetti, de va riktigt gott!! :P tack så mkt för inbjudan.
På lördagen blev vi också bjudna på middagen, de va hemma hos Ingela och Micke. Där fick vi hennes goda Karré men klyftpotatis, hon gör den så himla bra i gryta så att den nästan smälter i munnen, ÄLSKAR den måltiden :)
Söndag hade Öjje födelsedagsparty kl tolv på dagen så jag klev upp för att gratta honom (då hade jag sovit ca 3 timmer), blev tårta till frukosten och det gillade inte riktigt min mage, vilket man verkligen kan förstå men den va så god tårtan ;) La mig igen när jag kom hem och skulle bara sova till middagen tänkte jag, men när jag vaknade av att mamma ville bjuda oss på middag (tredje bjudningen den helgen ;P ) så va jag så himla dåligt att jag inte kunde gå upp, kändes som att jag skulle kräkas och hade ont i huvudet. Somnde om i stället och vaknade upp där vi sju. Det va min Söndag de, för sedan började jag ju jobba kl 21 igen.


I går hade jag mitt första barnklädesparty, det gick ganska bra men jag tror att alla märkte att det va första gången som jag hade de, för jag visst inte riktigt vad jag skulle säga. Men på Söndag så ska jag ha mitt andra möte och det blir hemma hos min syster så jag hoppas att det kommer gå bättre med presentationen då :)
Det här kollektionen är ju på sin sluttamp nu så snart kommer jag att börja sälja ut lite kläder som jag har hemma, kommer nog att börja lite smått nu på söndag och lite mer på mitt sista inbokade möte som jag har nu den 25/11 hemma hos Linnea Broberg.
Känns himla kul att få börja med något sånthär, gör det inte så mkt för pengarna utan mest för erfaranhet och för att jag behöver bli mer säker på att prata inför folk och självklart vill jag träffa mer människor :)

Hör gärna av er om ni vill boka en visning nu i januari - februari för det är erbjudande nu om att man för 100 kr extra i värdinnegåva om man bokar en visning. Så det blir alltså 200 kr i rabatt plus 30 kr extra per köpande kund, så passa på! :) Nästa kollektion kommer ut den 27 januari!



Nu ska jag gå och väcka gubben tänkte jag, klev utt riktigt tidigt i dag, redan kvart i åtta faktiskt, kände mig pigg som en lärka så jag tänkte varför ska jag ligga kvar i sängen då?:P

Puss och kram vi hörs snart igen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0