:)

I helgen har jag varit i Malå med Ann och Anna. Det va 80 tals tema på hotellet där och vi klädde ut oss så himla fint :P hihi Jag älskar 80talet!! Färgerna, kläderna och smiket är ju hur skönt som helst ;)


(ursäkta för den dåliga kvalitén)


Vi åkte hem under dagen på söndan då Ann skulle börja jobba kl två. På kvällen så hade jag och Ronnie lite mys, vi bakade en pepparkaka, (det blev bara en då vi inte hade så mkt tid på oss, Ronnie skulle ju upp och jobba tidigt. Vi såg även filmen "the social network". Tycker att den va bra, tänk att folk kan vara så smarta :)






I dag vaknade jag upp vi åtta och låg kvar i sängen en timme och tittade på tv.
När jag kom ner så bestämde jag och min yster att vi skulle sätta upp belysningen på våra balkonger, det blev riktigt mysigt tycker jag :)
Vid halv ett så kom Hazel och Ann hit för att baka lussebullar =) Vi var inte klara fören kl sex i kväll, tog lite mer tid än va någon av oss hade tänkt men det va trevligt att få umgås så länge :)



Har även hunnit med att bli skoterägare i kväll :D Är riktigt nöjd med köptet och det är väl tur med tanke på hur mkt pengar man lägger ut :)





Gonatt
Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0