hej igen

lite sen uppdatering men det skiter jag i ;)
I veckan har min älskade ronnie varit hos mig, kom förra söndag på dagen och åkte i torsdagsmorse. Är så himla glad att han varit här och sett hur jag har det och upplevt lite av Oslo. Tyvärr blev våran klubb en liten FALE! det brukar alltid vara asbra musik som man kan dansa till och allt. Men denna kväll så var Maskinen där, och dom trodde tydligen att dom var världskändisar eller något sånt, det stod att dom skulle börja spela kl 23 och att man skulle skynda sig dit för att biljetterna sålde som smör i solskenet.. Yeah right!! haha när vi kom dit så var det inte alls mkt folk som va där och maskinen spelade inte fören vi halv två eller ngt sånt, tydligen vänta dom på att det skulle komma mer folk, men shi fick dom för de! Jag och Ronnie hörde på "alla som inte dansar är våldtäktsmän" och sen gick vi typ, för dom är ju KASS :P
Vi gick och skulle leta upp klubben zatzii (?) där Tobbe och gänget skulle vara, men efter att ha frågat typ 4-5 pers som inte hade någon aning om var klubben låg så gick vi till burgerking i stället och åt lite mat :P

har tyvärr inte ett enda kort på mig hur jag såg ut den kvällen men jag hade på mig min nya sommar kjol som jag köpte, är så nöjd med den :D kvällen före hade jag också på mig nya kläder ( helnöjd med dom också :P ) hihi




17 Maj: vi gick ner på stan lite efter två någon gång, sov bort halva dagen, det va ju lite synd men sånt som händer :P
När vi kom ner på Solli som bara är en liten bit härifrån så möttes vi av en massa Russebussar och hur mkt folk som helst som bara stod och festade, kände att jag blev lite smått avensjuk ;)



Vi svenskar är inte bara lite lame när det kommer till våran nationaldag, har man hissat flaggan den dagen är man ju typ rasist känns det som. Tycker vi ska ta efter norskarna på den biten, dom kan verkligen fira sin dag kan man säga :)
och det va massa som hade på sig nationaldräkter och sånt, fina va dom :)'
Russebussarna och russarna skulle vi banne mig också ha tagit efter, hur kul har inte dom?! åker runt i en buss värd någon mille med hur bra ljud som helst och bara festar månaderna/månaden före studenten, plus att dom håller på med massa lekar under tiden också, dom får uppdrag som måste genomföras, typ som att hoppa in i en okänd bil för att sedan hoppa ut på andra sidan och springa iväg haha :P lite paff man skulle bli om någon gjorde så ;) det känns som man har blivit snuvad på lite under studentiden faktiskt :P

Vi hann även med att gå lite i frognerparken, det är så himla fint där nu när träden har slagit ut och det är grönt gräs överallt :)




>i går (fredag) jobbade jag på dagen, var verkligen hur varmt som helst, kändes som att man bara ville fara och bada  ;) Till middag bestämde jag, jonte och Albin (våran nya roomie) att vi skulle grilla i parken, så vi drog till ICA och köpte grill, tallrikar, bestik och kött sedan gick vi till parken :P det va väl inte helt genomtänkt faktiskt med tanke på att köttbiten va typ större än grillen och vi hade inget att skära upp den med haha :P det slutade med att vi tog med oss köttbiten hem och slängde in den i ugnen :P
KL nio drog vi till sötmalin där det var förfest ;) Kvällen slutade på beer palats (?) där vi satt och pratade med massa folk, jag och Ann drog våran vanliga promenad hem och somnade gott i våra sängar.



I dag vet jag inte vad som händer riktigt, eller det är fest i kväll som vanligt haha :P men jag vet inte om jag ska festa men ska med i alla fall ;)



Ha det nice! vi hörs snart igen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0