trög dag..

I dag har jag varit över till Sverige en sväng ;) (med jobbet). var faktiskt riktigt jobbigt att köra!! det var 15 mil enkelväg och jag höll på att somna helatiden :/ fick prata lite med ann och mamma undet tiden men mitt batteri tog slut på telefon så då fick jag klara mig själv, gissa om jag var glad när jag kom in till Oslo igen.
Jag köpte inte speciellt mkt, det viktigaste var lite cider och godis ;) det var det ända som jag verkligen var tvungen att köpa kände jag :P

när jag kom innanför dörren här hemma så håller killarna på att packa en väska med handukar och shorts, frågade lite försiktigt vad som händer och dom skulle då fara och bada :P så jag hängde med till Huk (badplatsen) och tittade på, känner mig lite som en badkruka faktiskt men det va inte alls ngt badväder ute :P
för övrigt såg det inte ens i närheten skönt ut när dom gick ut i vattnet heller haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0