lördag kväll

i går var  vi över till några av Tobias kompisar och grillade i parken , va riktigt trevligt och var sköna människor :) synd bara att det regnade lite grann men det blev lyckat ändå :P




vid halv nio/nio åkte jag hem till Annsan som hade varit på jobbet och sedan stannat för att dricka lite :P
På bussen hem kände jag verkligen hur trött jag var och att jag lika gärna skulle kunna ligga hemma och titta på en film, men när jag kom hem och var lite mer än välkommen av min Ann så skruvade vi upp volymen och taggade till ;) så men andra ord så är jag inte speciellt svårtaggad när det kommer till att gå ut och dansa :P
SKÖN MUSIK OCH MIN ANN så är festen igång :D


Vi började med att möta upp några tjejer på Fridays, en av tjejerna fyllde 20 år, grattis till synnöve :)



vi fortsatte sedan vidare till Yatzi, där i alla fall jag skaka rumpa hela kvällen, blev så besviken när Malin och Ann kom och sa att vi skulle gå, skulle kunnat vara där minst en timme till :P det var först när jag kom ut från klubben som jag kände hur himla ont jag hade i fötterna, så det slutade inte med en promenad hem denna kväll utan fick bli en taxi ;)  sammanfattning av kvällen var asrolig :)

Ringde även hem till Ronnie på kvällen som var på lugnet med lite folk, fick prata bland annat med Greger, det va himla roligt, ska bli härligt att komma hem och träffa alla vänner igen :) blir party party när jag kommer hem så att alla samlas tycker jag :P
 

puss och kram! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0