Lanzarote :)

Ja nu sitter jag har i lanzarote och ser ut som en liten hummer :P haha
Har val varit lite dum i dag som inte haft sa mkt solskyddsfaktor, men som min pappa alltid brukar saga : Man ska hardas visst? ;) hihi  Ne i morgon blir det att sola baksidan av kroppen lite mer sa att det blir jamt, for just nu ar det bara framsidan som ar rod :P Det ar jatte fint har och har varit underbart vader hela dagen :)

har just varit och atit lite mat, i dag blev det kyckling, ris och pommes. (sjalvklart slank det ner en liten efteratt ocksa, men jag ar ju pa "semester" ;P )   I kvall ar det nagon underhallning har pa hotellet sa vi ska ga och titta pa de ;) i gar var det dance competition, men det var inte riktigt som man kan tanka sig, det var inte den som va bast som vann utan alla som var med och dansade fick en lott och sedan lottade dom ut nagra "jatte fina" priser hihi. Det va sa himla roligt att se pa alla som dansade, satt och skratta mest helatiden ;)

Synd bara att datorerna har borta inte har nagot USB uttag sa att jag kan lagga upp lite bilder till er, men det kommer sedan nar jag kommit hem till Norge igen.
Min sotnos ska komma till mig pa 17 maj, ar sa himla glad over det :D :D


Ha det sa bra sa hors vi snart igen !
Puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0