tillbaka i Norge

Ja nu är jag hemma i Norge igen. Blev lite oroväckande där borta när alla flygplatser i Spanien stängde, men som tur var så öppnade dom just i rättans tid så att vi kunde åka hem :) ville ju hem till allt som ska hända här i helgen :P vi har massor av besök och så kommer det bästa besöket av alla i morgon :D just nu ligger jag och väntar på att resten av gänget ska börja vakna upp så att man inte behöver vara så tyst helatiden :P

Här kommer lite bilder från Lanzarote :)



detta vara i Manchester dagen innan vi åkte










restaurangen som vi åt i varje dag




tänkte att jag skulle bjuda på lite läckerheter som jag åt när jag var borta ;)




bilden över Manchester kvällstid






Tiden i Lanzarote kan summeras som underbar, mkt slappande vid poolen och GRATIS, kan det blir bättre ;)




Kommentarer
Postat av: hazel

Men det är ju klart att jag blir glad över att du kommer hem! du är ju min homie! ;) haha. vi är ju amigos liksom! ;D miss you alot!

2010-05-22 @ 09:03:11
URL: http://hastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0