Hello :)

Räknar ner! på onsdag morgon kl 06.20 lyfter planet till England och på Torsdag kl 11 åker vi vidare till Lanzarote :D


 


I helgen har jag jobbat en massa men han med en lite krogrunda lördag kväll i alla fall :) drack bara en cider och en Galliano eftersom jag skulle upp och jobba kl åtta dagen efter;)
I dag har jag inte gjort speciellt mkt, har packat lite och umgåts med Annsan, hon har varit borta sen i onsdags så det va kul att prata lite med henne :)


jobbar i natt så nu ska jag bara slappa lite och vänta på att dom andra ska komma hem, Jonte är på någon middag och Tobbe skulle jobba över i dag, boooring!
Hoppas att jag hinner med att gå på Flow i kväll innan jag ska på jobbet :P det va verkligen jätte kul. Det är en blandning mellan yoga, tzhi (vet inte hur det stavas) pilates. Träningsvärken har just så pass gått över nu sen förra gången vi va där, men jag känner att det va en super bra träning för mig. Önskar att der fanns i Lycksele också så jag kunde fortsätta med det. Får väl kanske framföra detta på Korpen eller ngt;)



Nu ska jag packa klart så att jag inte behöver stressa i morgon ;)
Ha det så gott, kanske hinner uppdatera ngt när jag är där borta annars så hörs vi när jag kommer tillbaka ;)
Puss och kram <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0