framtidsfunderingar...

har så många tankar som flyger fram och tillbaka i mitt huvud helatiden, men jag tror att jag har kommit fram till något som kan vara bra för mig. Ska kolla upp litegrann och sedan åka och besöka min kusin nere i Stockholm och få lite mer tips :)
framtiden måste ju vara det svåraste som finns att tänka på.. vad vill man göra, var ska man göra det, med vem/vilka ska man göra det med ?!
Har legat sömnlös flera nätter nu dom senaste veckorna för att jag tänker på just detta, och ibland blir jag så uppspelt när jag tänker på att jag vill göra vissa saker att jag inte får det ur huvudet, det är då jag bara vill att tiden ska spolas fram så att jag får göra det jag vill NU.
Sen ska det ju alltid vara pengar som sätter stopp för allt, visst de utbildnigar som jag vill gå kostar inte skjortan, men man måste ju leva medans man studerar också. Önskar ibland att jag inte hade någon lägenhet och räkningar som jag behöver betala för, utan att jag bara kunde tänka på att alla pengar som jag tjänar går till mig och det jag vill göra, men det funkar ju inte riktigt så :P



Fick en mms bild av pappa i morse på översvämmningen hemma, shit va mkt vatten! vårat båthus ligger jämns med vattenytan, hoppas bara att det inte stiger 2,5 m till då kanske storstugan ligger risit till snart :P haha


Hazel, Krille och lill Nellie ha en underbar resa denna vecka, njut som bara den!! :D


Puss och kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0