VÅREN är här..

Det har varit två helt underbara vårdagar nu och jag är så glad :) Snart kommer tiden då man kan vara ute och steka på i fina klänningar och förhoppningsvis bara ben  ;)
Bjuder på bilder från i dag när jag satt vid hamnen och läste en bok i väntade på färjan idag :)


 



 
Älskar när man ser snön smälta ! :)

 


Är fortfarande tok förkyld men har ingen feber som tur är så England blir då av kan jag säga ;)
I morgon ska jag vara hemma och kurera mig, kanske fortsätta att sy på klänningen som jag började med innan jag åkte till jobbet i dag. Tror att den kan bli jätte fin innan slutet :) Kommer självklart att lägga upp bilder sedan när den är färdig, men just nu är det bara provklänningen som jag håller på med :P

Ska lägga mig och sova nu, SÖMN = friskare hoppas jag på  :D

PUSS och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0