Den lediga helgen :)

 

Fredag: kvällen va planerad aå att vi tre tjejer skulle gå ut på Peppes Pizza och ha trevligt, killarna skulle stanna hemma hos att ha en "ren" helg som dom brukar kalla de :p MEN så blev det visst inte, dom fick höra att det skulle vara dansande snygga tjejer där och ville kolla in detta. Till deras besvikning kan man säga att det bara var personalen som hade bytt från peppeskläderna till vita t-shirtar haha LAME! ;)kvällen slutade mad att jag och Ann tog oss påp 7eleven och köpte lösvikt för 70 kr !! haha smarta tjejer, men tydligen så var vi jätte sugna på godis, men morgonen efter märkte vi dock att den va ganska orörd ;)    Kan sammanfatta denna kväll som asroligt och något som vi vill göra om :P Eller vad säger Ann om denna sak ? ;) hihi

    


Lördagen var rätt lung, Ann skulle i väg och jobba på morgonen men vi andra tog oss en sovmorgon ;) På kvällen hade vi ju bestämt att vi skulle dra årets första grillning :)  allt började jätte bra och det luktade underbart ! men efter en stund upptäckte vi att grillarna inte ville vara varma länge, antar att det var för att det var så kallt och fuktigt ute. Vi tog in dom jag satta dom under fläkten med det var redan försent. Så vi stoppade in dem i ugnen och det blev ändå en lyckad middag :)

 

och jo det ni ser i bakrunden av grillarna är en kundvagn som tre barmhärtiga vandrare hittade under sin färd och ville rädda ;) hihi

Söndag: Vid tolv ett någon gång så gick jag tobbe och jonte ner på mcdonald för att göra bort lite ärenden på datorn. Sedan gick vi ut på en lååång promenad i två timmar :) vi tog oss bort till vigelandsparken ( oslos största och finaste park) tog 140 bilder där, lägger upp dom på facebook om några dagar ;)
på kvällen så gick vi och såg på bio då hade vi även med oss våran söta Mailn :)
Vi såg påp shutter island  vet inte vad jag tycker om denna  film, alltså den var inte dålig men det var inte heller den bästa film jag sett ;) men det kan bero på dom Ann sa att den sista film vi såg på bio var Avatar  och vad kan slå det ? :p


I morgon är jag och Ann lediga tillsammans och det ska bli så mysigt, vi hoppas såklart på underbart väder, vi har planerat en lång promenad och massa mys ;)



Nedräkningen tills jag kommer hem ligger nu på 10 dagar !! :D
Puss och kram vi hörs snart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0