Rubrik ;)

Har varit dålig på att uppdatera känner jag, men det blir så ibland :P
I går fick vi ju i alla fall internet till lägenheten, det känna verkligen jätte bra att äntligen kunna göra saker hemmifrån och inte behöva springa till Donken för att kolla facebook eller något sånt :P  
Nu har jag gjort mitt sista pass för veckan, ska snart göra mat och sedan PACKA :D i Morgon kl 07.00 lyfter planet från Gardemoen, så det kommer bli en riktigt tidig morgon, det tar ca en timme att åka dit och jag ska vara där en timme före för att checka in, så där vid  fyra - halv fem ska tjejen stiga upp :P men det är det verkligen värt !  :)



Tänkte ni ska få se några bilder på födelsedagsbarnet som vi hade här i Måndags :P
Hon är bara för söt :) kronan som hon har på sig har jonte tillverkat på dagiset ;)
Vi har ingen vas i denna lägenhet så jag gjorde en av ett ölglas och lite blompapper, blev inte allt för dåligt tycker jag :)





   

Till middag hade Ann bestämt att vi skulle äta tacos, så det fick bli så, (jag är inte den som klagar på tacos) ;) Sedan gjorde tobbe sin GODA kladdkaka, vi hoppade över tårtan denna dag, men det blev nog ingen ledsen över :P
Kvällen slutade med mys i soffan till Parra (paradis hotel), jag och Ann blev dock inte så glada över detta program eftersom våran favvo kille åkte ut !! fattar inte vad som hände egentligen, hoppas att han kommer tillbaka på något sätt, för parra är inte detsamma utan Torbjörn  (jag vet, namnet är inte sexigt haha):P



Får fjärilar i magen vid tanken på att jag ska få träffa dig i morgon :)

Puss och kram vi ses på stan !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0