GRATTIS

Till Ann och Agneta som fyller år i dag =)
Tror att Ann är lite gladare än agneta dock eftersom hon fyller den magiska åldern 20 ! :)
Är så glad för hennes skull, nu kan vi äntligen göra vad vi vill här i Oslo :P



Har lite dåligt samvete faktiskt. I våran lägenhet efter helgen ser det alltid ut som ett bombnedslag (även fast vi inte haft fest) det ligger godispåsar och täcken överallt, soffan ser ut som en säng och det är disk fulla köket, man kan säga att vi slappar på helgen med andra ord! ;) haha
När vi kommer hem på måndagen tar vi i tu med helgens städning. Men eftersom det är Anns födelsedag i dag känner jag att jag skulle ha städat i går, Eller vi skulle ha städat i går !
Ann va hos sin vän Malin och hade det trevligt, och vi slöa som satt hemma tittade på tv och slappade :P
Vi va ifs en sväng till Donken så att killarna kunde uppdatera sin blogg =)


I morgon får vi äntligen internet ! det ska bli hur skönt som helst :D Nu kan jag prata med alla mina vänner och familjen hemma utan att det ska kosta hur mkt som helst att ringa hem. SÅ alla får skaffa sig en mic nu så att vi kan ringa till varandra :P
Detta är förövrigt mitt näst sista arbetspass innan jag kommer hem :D jjippie!!


Slut på ordbajset, nu ska jag börja jobba hihi ;)
PUSS och kram


Älskar dig så mycket !!



Kommentarer
Postat av: hazel

haha, det är mamma som är blöt efter att ha diskat :P



jo nellie är bra gullig, hon är så snäll och go! :)

2010-03-22 @ 08:36:23
URL: http://hastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0