Fredag :D

Nu är det äntligen Fredag igen :P
Men kan säga att denna vecka har gått himla fort för mig, tror att det beror på att jag kom hem måndag kväll så jag har en dag borta  ;)
I kväll ska jag och Ann ut och göra stan osäker igen, va inte meningen att det skulle bli fest men då hade Peppes Pizza MEGA ERBJUDANDE  på drinkar m.m så vi ska dit och dricka lite  haha :P

Dom som känner mig vet att jag pratar rätt så mkt i sömn, är typ helatiden ! :P
Men i natt va det roligaste, Ann satte sig upp i sängen kl 04.00 i natt och sa Urran här ! DEN SITTER KVAR, Happ nu är den trasig ..
Jag höll evigt på att dö, kunde inte sluta skratta, vet inte om hon vaknade av skrattet men hon knuffade i alla fall till mig, la sig ner och somnade igen !:P Natten före så knuffade hon på mig och sa "Men det är ju bara helt vanliga killar"   Man kan ju undra va hon har drömt dom senaste nätterna ;)
Ska ta ett snack med henne när jag kommer hem :P


I morgon ska vi grilla :) har köpt hem engångsgrillar som vi ska ha på balkongen, det är ju lite tidigt än att börja med grillningen, MEN vi va så himla sugna så vi bestämde att det får bli nu ;)
Vi kanske ska gå på bio också, minns inte vad den hette men det är någon ny film med Leonardo Dicaprio eller va han nu heter ;) Blir nog en mys helg detta ! :)


Ne nu ska jag återgå till arbetet, men ni får ha en underbar helg !
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: hazel

ja det skulle vara kul att få besöka oslo faktiskt. men jag har inte råd nu i vår :/ har för mkt utgifter. måste ju betala försäkringen på bilen. men en vacker dag ska jag dit. men det lär väl inte bli under din tid :/ när vare du skulle komma hem?? :) puss

2010-03-12 @ 17:52:59
URL: http://hastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0