England

Ja i helgen va jag ju över till England på weekend :) det va jätte trevligt, älskar att dom säger darling till en helatiden, typ när man köper något i en butik så säger dom i kassan "here you go darling", när man får tillbaka växeln :) det låter så himla trevligt och mysigt :P
Och så pussade som på kinden för att säga hej också, ännu en sak som är sådär fint :) inte för att man vill pussas med alla men man behöver ju inte vara så nära :P hihi

Fick gå en massa i shoppingcentret också, hittade inte så mkt första dagen jag va där men när jag sedan kom igång så blev det för mkt pengar spenderade som vanligt  ;) Synd bara att det inte va jätte billigt att handla där.
Men nu ska jag försöka spara ihop lite pengar så att jag och Ann kan åka till London och shoppa där i stället :) tydligen finns ju det där jätte bra köpcentret där :) På Söndagen var det jätte fint väder så jag satt utanför catedralen i en liten park och läste min bok i solen :) hur mysigt som helst !
Det blev inte så jätte mkt bilder från i helgen tyvärr, vi va ju bara i Blackburn helatiden och va inte så mkt nytt att se ;)


Här är i alla fall lite bilder som blev tagna ! :)

 denna pub va den som vi åt vi va på hela helgen :)    




År "fish and chips" för första gången, det va gott ! Va typ panerad torsk med pommes till, inte så avancerat men som sagt gott ! :)

Köpte med min smirnof till Norge, den är ju svindyr här och va jätte billig där :P Köpte 4 st 70 ml cidersflaskor för 100 kr ! här skulle jag få två vanliga små cider för samma pris :P haha
Och så passade jag på att handla en spritflaska på tax free också  ;) har bunkrat upp inför vår/sommaren nu hihi :)

I går kväll när jag kom hem så åt vi tacos ( MUMS !!) och såg på Parra ;) den norska versonen alltså, va inga snygga killar med men det kan nog bli kul att se i alla fall =)

Har bokat resan hem nu, tog ledigt fredagen också så jag får komma hem en och en halv dag tidigare än vad som är tänkt  :D är så himla glad över att få resa hem och träffa er allihopa :)



Min klänning blev klart också innan jag åkte, så här blev den


( lite dålig bild men den får duga)
Blev himla nöjd med den faktiskt :) så nu ska jag börja med en ny hihi :)



Vi Hörs snart igen !
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0