hmm..

är dålig på att uppdatera nu det vet jag, men händer annat som jag hellre vill göra, så det kommer något inlägg här och där i stället :)  I dag hade vi födelsedagsfika för ronnie, han fyllde år i går men hade inte riktigt tid för fika då så det blev i dag i stället ;)





Det är så roligt att ha mkt folk hemma tycker jag, tycker om att bjuda på fika och sitta och snacka en massa :)




Köpte en sytemkamera i dag också, blev en Nikon D3000.





Är mkt nöjd med den än så länge i alla fall, tror att den kommer att få följa med till Turkiet också,  ja vet lite risky men va fasen man ska använda grejorna när man har köpt dom :P Tror att det kommer bli jätte fina bilder :)
Efter att alla åkt i kväll blev det en inlinestur med Robert, Greger, Anna och Ronnie. Va riktigt roligt faktiskt även fast jag är i upplärningsfas ännu :P va inte så smart heller när jag inte tog några sockar på mig så nu har jag ett brännmärke på benet precis där inlinesen slutar, men det var det värt :P

Bara fyra dagar kvar tills vi ligger på playan och steker, känns riktigt skönt! :D


Jimmy den sötnosen hjälpte mig att baka negerbollar till i kväll ;)






Puss och kram vi hörs snart igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0