Träning

Sitter nu på jobbet, har gått på kväll/natt/dag passet ;) ska snart gå och äta lite mat tror jag, känner mig lite hungrig.
Vi har köpt gymkort här borta nu, hur skönt som helst, vi fick tre månader gratis när vi registerade oss så det va ju skit bra, annars kostar kortet kring 600  i månden så det är inte billigt.
Men man får ju gå på en massa grejer, i veckan ska vi testa yoga, pilates, core och BOX :D sen är det ett skit bra gym också, inte alls som hemma i stan där det är en maskin av varje och ett jätte litet trångt rum ;)
Så nu har utmaningen  att gå ner till min målvikt börjat. det är 4 kg kvar tills jag ska vara nöjd med vad jag väger, sen går det ju alltid att trimma kroppen :P



Saknar mig älskling otroligt mycket nu, vill bara känna att jag har honom nära mig och kan få en kram när jag vill. Nu får jag kramar av Ann och det är väldigt uppskattat :D men inte är som en kram av någon som man älskar !♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0