hello

Det blir lite långt mellan inläggen nu när vi inte har något internet hemma, men jag hoppas att det inte tar så länge till innan vi får de :)
Nu sitter jag i alla fall på mitt nya jobb, det är min första natt som jag jobbar, har sovande natt så jag jobbar även i morgon till kl tre :)
ska bli spännande att få lära känna en ny människa och se hur hennes liv ser ut. I morgon ska vi fara på hennes jobb och sen vet jag inte  vad som händer.
Är mycket nöjd med mitt nya jobb som det ser ut nu i alla fall ;)

I går ringde de även från en klädes affär och ville att jag skulle komma på en intervju, jag sa att jag redan har ett jobb men att jag gärna kommer och jobbar extra hos dom. Det lät på chefen som att det kunde bli något av där faktiskt :)
Vi skulle höras av nästa vecka och ha en intervju över telefon, hoppas verkligen att det blir något av där, för när man väl har kommit in på ett ställe och visat var man går för så kan man kanske få jobba lite mer ;)

Ihelgen va det fest igen ;) Ida var över till oss och tittade på lägenheten, det var meningen att vi alla skulle gå ut sen på puben, men Ida va så sliten så hon for hem tidigare.
Det blev jag Krille( en kompis till killarna som var och hälsade på) Tobbe och Jonte som for ut.
Jag var jätte sugen på att fara och dansa, men det va inte killarna :/
Får vänta i 2 månader tills Ann fyller 20, då ni! ;)



Måste säga att det känns väldigt konstigt att "börja ett nytt " liv här borta, ny lägenhet, nytt jobb, nya vänner.
Men man vänjer sig, jag vet ju var jag hör hemma (som Anna min vän säger) hihi ;)



Puss och kram, vi hörs snart igen! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0