...

jag har glömt att säga att jag och Ann va och såg på AVATAR førra, jag blir fortfarande uppspelt när jag tänker på hur bra den filmen va !  :)




Till alla ni som inte har sett den, gør de ! :)

Just nu sitter jag på ett internetcafè ner på stan, vi ska snart fara på Ikea och køpa lite godis och kanske mat ;) dom har 5 krs korvar dær och jætte god cholkad ;) och det som ær bra ær att det inte kostar något att fara dit heller :P  senare i kvæll vet jag inte vad som hænder, blir nog att chilla tror jag :P I morgon ska jag jobba mellan 10-16 sen ær jag ledig resten av helgen =)
Ha en bra helg alla ! och ha en bra duvan cup helg :)

Kommentarer
Postat av: Hazel

Hej gullet!



Ja, om du vill och har tid. Det är absolut inget måste :P Är bara små less på designen nu som jag haft ett bra tag :P



Men då skickar jag bilder sen då :) Måste bara välja dom med omsorg, haha. Tro jag ska vara lite ego denna gång :)

2010-01-29 @ 19:30:40
URL: http://hastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0