Helgen som varit ..

Lördagen denna helg blev en bra en :P
Vid halv två på dagen så åkte jag jonte och tobbe till en "kälkbacke" lite utanför stan :)
Vi hade hört talas om denna backe och bestämde oss snabbt för att vi ville dit. Ann och hennes kompis skulle också följa med men när det kom till kritan så hade hon inte lust längre, men kanske nästa gång ? ;)
Det var en 2-3 km lång backe som man skulle åka i och man fick hyra sig en kälke där.
Denna gång blev det bara 2 åk då jag inte hade några kläder alls för detta :/ mina mjukisbyxor blev snabbt blöta och kalla. Så nästa gång ska jag försöka låna till mig ett par täckbyxor och så ska vi ta med oss varmchoklad och mackor som vi kan stanna och smaska på :P Hoppas verkligen att det blir av för det skulle vara mysigt !

   

Efter att kommit hem blöt och iskall var det skönt att ta sig en varm dusch. Väl ute ur duschen började vi att göra oss i ordning för kvällens bravader :) Jag hade blivit lovad av Ann min vän att jag skulle få dansa denna kväll ;) hihi har typ tjatat om detta sen vi kom hit :P Först var det middag och på menyn stod det kött och klyftpotatis med bea-sås MMMMUMS!! har längtat så himla länge efter kött  :P  vid tolv tiden drog vi oss ner till klubben som vi skulle till, Gabler hette den tror jag :P Killarna skulle iväg och kolla på en pub som heter Garage, tobbe hade hört om denna och tjatat om att gå dit. Så det blev jag, Ann och Malin som gick tillsammans.

Det blev en riktigt trevlig kväll med en massa dans fast det egntligen inte va så mkt till dansgolv på detta ställe, plus att det var lite överklass killar som satt i sofforna och såg lite viktiga ut ;) 

Söndagen vi vaknade allihopa när Ann skulle till jobbet och gick upp då, det var väl vid halv tio kanske, skön att komma upp i tid så att man inte behövde stressa till jobbet direkt. Låg i soffan till kl två och gick sedan och duschade, åt och gjorde mig klar för att fara till jobbet, började kl fyra. I morgon kväll ska jag försöka ta mig till gymmet igen, får inte bli ännu en slö vecka detta !! ;) och så ska vi göra en sattsning i morgon med detta internet ! krångla helatiden med våra beställningar så det kommer väl att ta yttligare någon vecka innan vi har internet i lägenheten. Saknar det så mkt för det blir så dyrt att ringa hem : / ..

Ne nu ska jag höra av mig till min sötnos innan han somnar och sendan blir det nog sängen för mig också, efter att jag jobbat klart :P

PUSS och kram 


Kommentarer
Postat av: hazel

ja hon har som tvärvuxit känns det som:p iaf nu när hon kan gå :P ja det ska bli kul att få visa upp henne när du kommer hem ;)

2010-03-01 @ 10:27:57
URL: http://hastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0