sjuk

Kænner mig inte alls kry denna dag, det børjade som smått i førr går men i dag  var det som værst.
Nær jag klev upp tjugo i sju på jobbet och skulle væcka min brukare, så kom jag mig bara till vardagrummet nær jag kænde att jag blev alldeles yr, børjade kallsvettas. Så jag satte mig ner i stolen och kænde hur illamåendet kom.  Slutade kl sju så det gick bra, men satt och andades lite jobbigt hela vægen hem på bussen. Nær jag kom innanfør dørren skønk jag ner i soffan och låg dær till kl blev tolv.
då kom grabbarna hem från sin intervju som dom haft i dag. Tror att der gick bra før dem, var något lager jobb som dom søkte på. Håller tummarna før deras skull, ær inte alls kul att inte ha något jobb.


Sen skrev min kæra væn Anna till mig i går, hon kanske ska komma och hælsa på mig i børjan av Mars :D
Kommer att bli jætte kul!

I går natt så satt jag och jobbade på lite øveraskningar till mina kæra vænner dær hemma, så ni kan vara beredda på något , men det ær inte något jætte stort men ændå fint, tycker jag i alla fall, hoppas att ni också tycker det :)


Vi hørs snart igen ! puss och kram ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0