Lördag

I kväll ska vi ha inflyttningsfest hemma i våran lägenhet :)
Tror att det kommer bli jätte kul, Ann har bjudit hem sina kompisar, tror att det skulle komma typ 10 stycken. Blir ett ganska bra antal tycker jag, för då kanske man hinner prata med några :P
Vill lära känna lite folk här borta, men jag har verkligen inte haft lust till det i början av vistelsen, det har varit så mycket annat som har varit viktigare tycker jag. Typ som att söka job och nu när jag har fått jobb, så vill jag koncentrera mig på att lära känna henne ;)
MEN nu ska jag ta tag i detta, ska fråga ann om jag inte kan följa med henne till hennes kompisar någon kväll ;) det är ju typ så man får börja när man inte har några arbetskamrater att prata med :)

Jag skickade förresten mail till den där klädaffären igen, och hon sa att vi snart skulle höras av, för hon hade inte riktigt fått ordning på den där deltidsanställningen ännu. Så jag hoppas på att få börja jobba där snart :)


I går kväll när jag kom hem i från jobbet, så lagade jag Pasta Carbonara till mina vänner ;) det blev riktigt gott faktiskt. På Rema 1000 ( en mataffär) så har dom lite kamanjer så att man ska kunna laga en middag för under 100 kr till 4 personer. Tycker att det är ganska goda recept som dom lägger ut :) Min maträtt som jag gjorde kostade ungefär 50-60 kr ;) Efter maten så skulle jag och Ann gå på pilates var det tänkt, men tio över fem upptäckte vi var klockan var och halv sex började träningen :/ så vi hann inte dit i tid. Vi tränade i gymmet i stället, va riktigt skönt, men känner att jag inte är riktigt frisk. Nu ska jag nog vila dessa två dagar tror jag så att jag kan köra på full nästa vecka :D

Ne nu ska jag nog gå och göra lite nytta här på jobbet tror jag ;) är ju trotsallt bara 5 timmar kvar på detta pass, sen är det party ! :D

Ha en super helg allihopa, de ska jag ha ! puss och kram




Kommentarer
Postat av: hazel

ne precis jag önska att jag bara kunde säga rakt ut vad jag tyckte till folk :P mm, det är ju så.



hade ni kul på inflyttningsfesten då?? :D

2010-02-07 @ 17:52:16
URL: http://hastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0