Ledig :)

Idag ær jag ledig, och kan sæga att det kænns verkligen skønt, ær inte på topp i dag. Har varit och trænat på morgonen och nu ska jag åka ner på stan och handla lite mat. I kvæll har jag tænkt æta korv faktiskt, har inte ætit det sen jag kom hit ( eller jo nu ljuger jag lite, åt en korv i Skavsta i helgen, men det var ju i Sverige) ;)


Jag hade en underbar helg med Ronnie i Nykøping, det var så mysigt att bara få rå om varandra och kramas en massa :)
Vi hade ett jætte mysigt hotell dær man fick både gymma och bada i pool/bubbelpool gratis :)
På fredag kvæll nær jag kom till hotellet hade Ronnie lurat mig att han inte var framme ænnu, men i sjælvaverket så hade han varit dær sen kl fem på eftermiddagen den luringen ;) Den kvællen blev det inte så mkt annat æn att titta på tv och mysa. På Lørdagen så gick vi ner och åt frukost dær vid tio på morgonen, sedan gick vi ner till centrum och åt lunch, det blev biffar och potatismos, mycket gott :)
Nær vi kom  tillbaka till hotellet så gymmade vi lite och sen la vi oss i bubbelpoolen.
Vi gick ut och åt middag och avslutade sedan kvællen med att se på "Snabba cash". Måste bara berætta om bion;)
Den va undefær lika stor som vårat vardagsrum (de hade ca 75 platser) hade en jætte liten skærm och det var popcorn fulla golvet haha :P dom kunde inte en sopa upp efter førra førestællningen ;) Men det gick ju att se i alla fall. Filmen vet jag inte vad jag tycker om, den va inte dålig men det var ingen "feel good" film heller.

Nog om detta, Kl halv fyra Lørdag natt ringer greger till oss och sæger att garaget som står på våran gård står i lågor. Jag blev jætte orolig och kunde inte somna om medans Ronnie fortsætter att sova ;)
jag ringde till min syster och frågade om hon inte kunde gå dit och kolla hur det gick før våran lægenhet, den va ju trots allt typ 10-20 meter i från branden, som inte var liten btw !
Men som tur var så gick der jætte bra och våran underbara lægenhet står kvar dær den alltid har stått :) Det kommer nog att vara jætte tomt nær jag kommer hem kan jag tænka mig :P


Ha en hærlig kvæll mina kæra dær hemma ! Vi hørs av snart igen
Puss och kram


Kommentarer
Postat av: hazel

Eran lägenhet står väl mkt närmare än så? Det måste ju bara vara 5-6 m ifrån? Hur som helst så blev jag ganska förvånad när jag gick förbi erat hur i söndags :P " Varför är det så blött på marken?"

-"Ett brunnslock måste vara överfyllt" Jo tjena :P

2010-02-16 @ 21:14:52
URL: http://hastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0