Hjärtat slog i 200...

Blev tagen av en busskontrollant i dag, hade inte stämplat biljetten och det hade jag ingen aning om att man skulle gör det (vilket egentligen är ganska logiskt när man tänker efter). Egentligen skulle jag haft 900 kr i böter nu men kom undan med en varning !  TACK GODE GUD säger jag bara, har verkligen inte råd med någon sån där utgift nu.
Helgen har varit rätt så skön faktiskt, jobbade fredag dag och tog på mig natten som extra pass :)
kl två på Lördagen slutade jag och åkte hem till lägenheten och slappade.
Det blev en massa filmtittande i helgen och Söndagen tillbringade jag endast i soffan faktiskt :P

Har pratat med Katrine om att jag så gärna skulle vilja ha en symaskin här i norge, ( har så mång idér som jag vill göra till verklighet) ;) och hon sa att hennes väninna kanske hade en att låna ut. Så håll i tummarna nu för  att jag får låna den :D skulle vara hur awesome som helst !
Ann ville att jag skulle sy hennes 20 års klänning om jag fick tag i någon :) har designen i huvudet så jag hoppas att det blir av ;)

I kväll ska jag och Ann gå på BOX igen :) ska bli så skönt att få träna. Det var meningen att jag och Ann skulle träna i går när hon kom hem från jobbet, men både jag och hon va så otaggade så vi stannade hemma och åt en massa gott i stället haha :P
Ann klippte även våran roomie Tobbe, det blev jätte bra ! LÄNGTAR tills jag får sätta mig under saxen, tror att det blir page denna gång, är inte riktigt bestämt ännu så vi får se ;)

Ha en super dag allihopa så hörs vi av på ett tag !
PUSS och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0