Fredag :)

Snart är det helg och det känns helt underbart :) veckan har gått jätte fort, har varit ledig varannan dag denna vecka :P
i kväll blir det nog bara en myskväll hemma men i morgon har vi fullt upp :P först ska vi fara till den 2 km långa kälkbacken och åka lite, sedan på kvällen ska vi ut och umgås lite med annat folk :) Känns som att det behöv nu faktiskt.
Har en så otrolig hemlängtan nu, har haft det ett tag nu och det känns skit jobbigt :/ försöker helatiden tänka på annat men det funkar likxom inte, så fort jag lägger mig ner eller att jag blir ensam så kommer tankarna om att jag skulle vilja vara hemma i Lycksele igen. Bara det att få fara hem till  någon man tycker om eller bara ringa till dom utan att det kostar en förmögenhet!

Känner att det blev lite deppigt på slutet men det är ju det jag känner just nu..
Men positiva tankar ! det kommer att gå bra det här, nu är det drygt fyra veckor tills jag får komma hem och träffa alla underbara människot igen :)
PUSS och kram
Ha en härlig helg !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0